piątek, 20 lutego 2009

tak młodo odchodzą…®


ludzie często teraz
tak młodo odchodzą…
dlatego bardzo dziękuję
za każdy dzień życia…
wielu chciałoby jeszcze żyć
i bardzo o to proszą
lecz nic nie mogą uczynić
i w bólu z wyrokiem się godzą…
dlatego wdzięczny jestem
za każdy dzień życia
przyjmując go z pokorą,
bo wiem,że też kiedyś
będę musiał odejść
gdy wieczną ciemnością
stanie się następny świt…
dlatego oczy moje chłoną
krajobrazy,patrzą na ludzkie twarze,
na cały otaczający mnie świat…
słucham dźwięków życia
których nic już nie wymaże…
poznaję każdy dostępny mi smak
jaki  tylko życie dostarczyć może,
doświadczałem bólu i cierpienia,
ale nie obca jest mi radość
gdy otwarto przede mną bramy miłości…
kochajmy i szanujmy życie,gdyż
tak wielu młodo odchodzi.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz